facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
loading...

(ARTIS TRENDING) : Ini AYAT MEMINANG Noh Hujan Kat Misz Nina Yang Buat Ramai TAK SANGKA !!!

Ini AYAT MEMINANG Noh Hujan Kat Misz Nina Yang Buat Ramai TAK SANGKA !!! | “Saya tak berpeluang belajar di IPTA, tamat SPM saya memilih untuk ceburi bidang nyanyian. Rezeki ikut musim ada permintaan, ada duit, ada hari hanya makan nasik lemak pagi, tengahari dan malam berpuasa. Pernah pinangan ditolak sebab tiada duit.

1

Kemudian niat dalam hati.
Ya Allah, aku tak kutip harta yang haram, aku nyanyi sekadar untuk cari rezeki halal, aku tidak buat benda-benda haram, mudahkanlah urusan aku”

Kemudian Allah bukak pintu rezeki, masih merangkak kemudian saya berjumpak Misz Nina, saya pinang dia. Alhamdulillah, dia tak tolak padahal dia orang hebat, anak orang hebat. Dalam poket hanya ada RM8 ribu genap. Saya ulang, RM8 ribu genap sahaja dalam akaun untuk menikah.
Saya katakan pada Nina;

“Girl, if you want to marry me, i’m a nothing… I have nothing. I could not promise wealth, but If you looking for someone to take care of you, be the real husband, guide you to Allah, inshaAllah I’m able to do it” dan Nina terima.

Sekarang alhamdulillah, dari niat yang baik, dan niat Nina yang baik, menikah dengan saya hanya untuk kenal Allah, Nina berubah. Berhijab, sudah tidak make up, bajunya semua besar-besar, dia reject semua konsert, tinggalkan dunia nyanyian.

Semuanya, LILLAHI TA’ALA. So ladies, if you found a man who can increase you level of iman and taqwa and through him, he guides you to practise islam, do not let him go, marry him.” sc : Azfar Mohd
loading...
(ARTIS TRENDING) : Ini AYAT MEMINANG Noh Hujan Kat Misz Nina Yang Buat Ramai TAK SANGKA !!! (ARTIS TRENDING) : Ini AYAT MEMINANG Noh Hujan Kat Misz Nina Yang Buat Ramai TAK SANGKA !!! Reviewed by suka hati on 4:40 pm Rating: 5
Powered by Blogger.