facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
loading...

(VIRAL TRENDING) : Subhanallah, Al-Quran Terkecil Tulisan Tangan Jadi Perhatian Dunia

Subhanallah, Al-Quran Terkecil Tulisan Tangan Jadi Perhatian Dunia

Subhanallah, Al-Quran Terkecil Tulisan Tangan Jadi Perhatian Dunia

Subhanallah, Al-Quran Terkecil Tulisan Tangan Jadi Perhatian Dunia

Saiz Al-Quran ini ialah 2 × 1.5 mm secara langsung menjadi rekod Al-Quran terkecil di dunia. Ia ditulis menggunakan pensil biasa tanpa mikroskop.. (5 Gambar) Al-Quran ini mempunyai Bilangan muka surat sebanyak  600 halaman, Ia di hasilkan oleh
Artist: Raine Akbarkhanzadeh anak kelahiran Dubai menetap di Iran.

khanzadeh.jpg


smallest-quran-magnified.jpg

36b.jpg

Hasil beliau telah menjadi perhatian Dunia dan menjemput untuk menghantar karya seni Islam itu ke Guinness Records Word untuk diterbitkan dalam buku mereka tetapi beliau menolak.. Raine Akbarkhanzadeh berkata:

Nama Raine Akbarkhanzadeh dan saya penulis Quran (Katib). Saya amat teruja untuk hantar karya seni Islam saya untuk Guinness Records Word untuk diterbitkan dalam buku mereka. Ia sentiasa menjadi impian bagi saya.

Tetapi, apabila saya belajar lebih mendalam tentang Guinness Rekod Word dan buku-buku yang mereka nyatakan, saya tahu bahawa kebanyakan rekod tiada apa-apa yang berkaitan dengan jiwa manusia dan agama dan dalam banyak kes, rekod menentang agama dan Islam.

Jadi, saya mengubah fikiran saya dan datang ke kesimpulan ini bahawa ia tidak adalah satu penghormatan untuk karya seni berharga Islam disiarkan dalam Guinness Records Word dan memutuskan untuk setup perniagaan untuk Islam World Records.

Semua saudara Muslim dari seluruh dunia kini dialu-alukan untuk menghantar karya seni Islam berharga mereka dan memberi kita penghormatan ini dan peluang ini untuk menyiarkan dalam laman web rasmi Islamic World Records dan buku dan memberi kepuasan ini kepada semua manusia untuk menikmati Islam tulen.

Sila isi borang dan hantar rekod anda. Kami akan menyemak dan akan menghubungi anda tidak lama lagi...
loading...
(VIRAL TRENDING) : Subhanallah, Al-Quran Terkecil Tulisan Tangan Jadi Perhatian Dunia (VIRAL TRENDING) : Subhanallah, Al-Quran Terkecil Tulisan Tangan Jadi Perhatian Dunia Reviewed by suka hati on 11:50 pm Rating: 5
Powered by Blogger.