facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
loading...

(VIRAL TRENDING) : >Aku Pemandu Teksi, Sedang Dalam Perjalanan Seorang Nurse Menahan Teksiku, Dahla Basah Kuyup Dia Trus Masuk Duduk Di Seat Depan, Tiba2 Dia Pegang Tanganku Dan Terus...




Seorang Nurse, Aisyah menahan teksi. Sedang dalam perjalanan, pemandu teksi bernama Fendi asyik memerhati Nurse itu melalui cermin tengahnya. Merasa kehairanan, Nurse itu bertanya, 

“Encik, kenapa encik melihat saya begitu ?” Fendi tersenyum malu dan berkata,

” Sebenarnya saya selalu berfantasi. Maaf ya, saya sangat ingin mencium seorang Nurse.”

“Oh begitu! Takde masalah. Encik boleh mencium saya kalau itu memang memberikan ketenangan buat encik. Tapi saya ada syarat iaitu encik mesti masih single” kata Nurse tersebut. Fendi gembira dan berkata,

“iya.. iya, saya masih single.”

Kemudian teksi itu diberhentikan di jalan sepi. Fendi terus mencium nurse itu selama 10 minit. Kemudian mereka pun meneruskan perjalanan kembali. Tapi Fendi menangis teresak-esak sambil berkata,

“Maafkan saya cik, saya merasa bersalah. Sebenarnya saya sudah berkahwin”.

Mendengar penerangan itu Aisyah tersenyum dan berkata,

“Sudahlah encik, tidak ada apa-apa yang perlu dibimbangkan, saya juga bersalah. Saya pun bukanlah seorang Nurse. Saya ni mak nyah yang kebetulan dalam perjalanan menuju ke pesta pakaian seragam.
loading...
(VIRAL TRENDING) : >Aku Pemandu Teksi, Sedang Dalam Perjalanan Seorang Nurse Menahan Teksiku, Dahla Basah Kuyup Dia Trus Masuk Duduk Di Seat Depan, Tiba2 Dia Pegang Tanganku Dan Terus... (VIRAL TRENDING) : >Aku Pemandu Teksi, Sedang Dalam Perjalanan Seorang Nurse Menahan Teksiku, Dahla Basah Kuyup Dia Trus Masuk Duduk Di Seat Depan, Tiba2 Dia Pegang Tanganku Dan Terus... Reviewed by suka hati on 7:56 pm Rating: 5
Powered by Blogger.